A la Xina també han descobert la Nova Cronologia

Imatge de portada: Jean-Baptiste Auguste Leloir, Homère, 1841.

A la Xina també han descobert la Nova Cronologia (i Taiwan no s’ho creu)

Els xinesos també han descobert la falsificació de la història global desenvolupada des del segle XV. Apunten a la mà d’Occident que, des d’Europa, ha volgut imposar un missatge de superioritat moral i cultural creant una història falsa a costa de la d’altres cultures que han liderat el procés civilitzador abans que l’Europa cristiana. Tal com ho fan Fomenko i Nosovskiy, detecten la construcció d’un passat llegendari que no s’ajusta ni al temps real ni a la seva veritable importància, que oculta un deute no reconegut amb Àsia. Així, es sumen a la llista d’estudiosos que els precedeixen com ho són en Jean Hardouin (1646-1729), Petr Nikiforovich Krekshin (1684-1763), Robert Baldauf (ss.XIX-XX), Edwin Johnson (1842-1901), Nikolai Alexandrovich Morozov (1854-1946), Wilhelm Kammeyer (s.XIX-1959), Immanuel Velikovsky (1895-1979) i Hans-Ulrich Niemitz (1946-2010), més les pistes que deixen en Baruch Spinoza (1632-1677) i n’Isaac Newton (1643-1727), que apunten a la mitificació dels poders sagrats (la Bíblia). Però no són tesis dirigides per la mateixa escola, i això és rellevant. Destaca que des de Moscou i la Xina, de llocs distants i amb posicions inicials diferenciades, arriben a resultats equivalents. Sense conèixer la feina feta a Moscou, en Huang Heqing arriba a conclusions molt similars essent ambdós corrents radicalment crítics amb la història oficial i apuntant a una dilatació artificial del passat anterior al segle XVIII. Respecte a la feina dels russos, tenim a l’abast resultats des de que en comença la difussió a la dècada de 1980, però de la xinesa en sabem ben poc, de moment, i sembla que és més recent. Ara per ara no se’n coneixen altres referències que les difoses des de Taiwan i Hong Kong, els qui en parlen amb menyspreu, com ho fan altres medis amb la Nova Cronologia de Fomenko i Nosovskiy. Però gràcies a aquestes referències s’albira una línia poderosa que cal seguir amb atenció. La història oficial comença a mostrar al món l’engany de l’escenari que vesteix el teatre simbòlic creat per servir al poder amb la ploma historiogràfica (sempre esbiaixada).

Font: Chinese professor: There were no ancient western civilizations; just modern fakes made to demean China – Taiwan Engliss News

Informació facilitada per en C. B..

Traducció de l’article:

Professor xinès: no hi havia antigues civilitzacions occidentals; només falsificacions modernes fetes per degradar la Xina

11 de febrer de 2021

TAIWAN ENGLISH NEWS

Un professor xinès afirma que les piràmides egípcies, el Partenó i altres restes de civilitzacions antigues a Occident, van ser falsificades per erudits occidentals per fabricar una història antiga i disminuir la glòria de la Xina.

Hong Kong News és només un dels molts mitjans de comunicació en xinès que van informar sobre les afirmacions de la farsa quan el professor Huang Heqing va emetre una de les seves conferències en directe recentment a Internet.

Tot i que les teories de la conspiració ultranacionalistes no són rares a la Xina (o, de fet, a qualsevol altre país), el que fa que aquesta història sigui encara més estranya és que Huang ensenya a l’Escola d’Arts i Arqueologia de la Universitat de Zhejiang, una de les més antigues, selectives i universitats de prestigi a la Xina.

Huang Heqing va afirmar a la seva conferència que, entre els segles XIX i XX, Occident forjava relíquies històriques i culturals i gastava enormes quantitats de diners a tot arreu, des del Mediterrani fins a l’Índia, fabricant falsos artefactes antics.

Les piràmides de Khufu i la gran Esfinx de Gizeh van ser de formigó i es van construir al segle XIX, segons afirma Huang.

“Un conegut químic francès i científic de materials va realitzar anàlisis físiques i químiques de la piràmide de Khufu als anys vuitanta i va confirmar que, a part d’una petita quantitat de pedra natural, consistia principalment en formigó”, diu Huang, en referència a les controvertides teories. de Joseph Davidovits, que postula que els egipcis van construir la piràmide amb un ciment a base de pedra calcària inventat milers d’anys abans que els romans inventessin el formigó.

“Un altre científic sobre materials dels Estats Units va arribar a una conclusió similar”, diu Huang.

“A més, les pedres a la part inferior de la piràmide de Khufu tenen una forma de llavi, que és, òbviament, un senyal de llançament”, va dir Huang. “L’antic Egipte que coneixem actualment és en realitat un conte de fades fabricat pels historiadors ortodoxos occidentals des del segle XIX”.

La representació d’un artista de la Gran Esfinx de Gizeh en comparació amb una fotografia real actual demostra que l’Esfinx es va construir a l’època moderna, segons la teoria de Huang.

Els erudits occidentals van elevar l’estatus de les civilitzacions antigues egípcies, mesopotàmiques i índies a costa de la Xina, sosté Huang.

La intenció d’aquesta vasta conspiració occidental de ficcionar aquestes tres civilitzacions per semblar més antiga que la civilització xinesa era “debilitar la glòria de la civilització xinesa. La civilització xinesa és més antiga”, va dir Huang

El supervisor de doctor, que ara té 63 anys, va obtenir el primer títol, especialitzat en francès, a l’Institut de Llengües Estrangeres de l’Exèrcit d’Alliberament Popular, va estudiar Història de l’Art Occidental a la Universitat de Zhejiang i, finalment, va obtenir un doctorat a la Sorbona, Universitat de París. Huang és professor a la Universitat de Zhejiang des del 2000.

La Universitat de Doble Primera Classe de classe A del Ministeri d’Educació xinesa se situa entre les tres primeres de la Xina i el seu lema és: “Buscant la veritat, perseguint la innovació”.

La teoria del professor Huang és realment innovadora i afirma que pot demostrar la seva teoria amb imatges.

Huang va dir que havia trobat (en línia) els esbossos de Denon, el primer conservador del Museu del Louvre de París, i d’altres que formaven part d’una delegació de científics de l’expedició de Napoleó a Egipte el 1798. Van publicar imatges a Descripció d’Egipte després de tornar a casa. Tots dos mostren que la piràmide es va construir en un terreny de turons i barrancs, completament diferent del paisatge que veiem avui.

Representació d’un artista del 1809, utilitzada per Huang Heqing en una conferència que denunciava la història occidental com una invenció.

“Ja siguin les piràmides i l’esfinx a Egipte, o el temple del Partenó a Atenes, totes són falsificacions modernes dels països occidentals, amb el propòsit de depreciar la cultura xinesa”, va subratllar Huang.

“Aquesta és una conspiració històrica, així que he de defensar la rectificació de la cultura xinesa”.

“Occident sempre està inventant història i falsificant relíquies antigues. L’objectiu principal és menystenir la civilització xinesa. Vull fer justícia per la civilització xinesa! “

La conferència és només una petita part dels seus esforços per “revertir la història”. En els darrers anys, s’ha compromès a corregir els “errors d’Occident”.

Si les de Huang només fossin una sola veu, és possible que la gent es rigui de la història, però desgraciadament Huang és només un membre d’una escola de pensament que es desenvolupa a la Xina que té per objectiu reescriure la història del món per situar la Xina al centre.

Huang va escriure el pròleg del llibre “The Fictitious History of Western Civilization: Research on the Ancient and Modern West Copying China” (虛構 的 西方 文明 史 – 古今 西方 「復制 中國」 考 論), publicat el 2017. En aquest llibre, l’autor Zhu Youzhi afirma que “l’Europa primitiva va ser introduïda a la civilització del món” per la Xina, de la qual va obtenir escriptura, navegació, tecnologia, economia, burocràcia, democràcia, filosofia i història.

Al llibre “Civilization Greek Greek Ancient”, publicat el 2015, l’autor Dong Binsheng afirma que la civilització grega antiga no té cap filologia o prova arqueològicament creïble.

La història de l’antiga Grècia és un moviment cultural. Aquest moviment va començar cap al segle XIV, segons Dong. Més que un “Renaixement” de la civilització clàssica occidental, el Segle de la Il·lustració va ser un producte del contacte amb la civilització xinesa.

A “La font de la civilització i el món de la gran harmonia” (2012), l’autor Du Gangjian explica com la civilització humana es va originar a la regió sud-oest de la Xina i els antics xinesos es van desplaçar cap a l’oest, creant civilitzacions gregues i romanes antigues.

El que tots aquests llibres tenen en comú és que la història del món, tal com la coneixem, és només una fabricació occidental. No hi havia civilitzacions antigues fora de la Xina. La civilització és una característica xinesa, i d’altres només es van civilitzar després d’entrar en contacte amb la Xina. Per tant, la “civilització mundial” actual és d’origen i naturalesa xinesa.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s